En prenumeration fortsätter tills du väljer att avsluta den. Efter den andra leveransen kan du göra ändringar, till exempel justera leveransfrekvensen eller avbryta prenumerationen om den inte längre passar dig. Genom att välja en prenumeration godkänner du våra villkor [länk till villkoren].
Hur säger jag upp min prenumeration?
Du kan avsluta din prenumeration när som helst efter den andra leveransen. Logga in på ditt konto, gå till “Mina prenumerationer” och klicka på “Avsluta prenumeration”. Följ instruktionerna på sidan för att bekräfta uppsägningen.
Kan jag ändra leveransintervall, hoppa över en leverans eller pausa min prenumeration?
Ja, du styr själv när och hur ofta du vill få din leverans – det gör du enkelt i vår självbetjäningsportal. Där kan du ändra leveransintervall, hoppa över en leverans, pausa eller ändra innehållet i din prenumeration när det passar dig.
Kan jag ha flera prenumerationer samtidigt?
Ja, du kan ha flera aktiva prenumerationer på olika produkter, eller flera på samma produkt men med olika leveransintervall, om det passar dina behov.
Betalning & rabatter
Hur fungerar betalningar för prenumerationer?
Alla betalningar sker automatiskt inför varje utskick. Om ditt kort byts ut eller om du vill använda ett annat betalningssätt, kan du enkelt uppdatera detta under “Mitt konto”.
Vad händer om min betalning inte går igenom?
Om din betalning misslyckas försöker vi några gånger automatiskt igen. Du får också en påminnelse via e-post där du kan uppdatera dina kortuppgifter eller välja en annan betalningsmetod. Kom ihåg att uppdatera dina betaluppgifter så snart som möjligt för att undvika avbrott i leveranserna.
Kan jag kombinera rabattkoder vid prenumeration?
Nej, endast en rabatt eller kampanj gäller per beställning och prenumerationserbjudanden kan inte kombineras med andra rabattkoder eller kampanjer.
Jag har inte fått min rabattkod, hur gör jag?
Om du saknar din rabattkod, kontakta vår kundservice på support@vagivital.se så hjälper vi dig att få den.
Jag saknar rabatten på min prenumeration – vad gör jag?
Vid prenumeration aktiveras din rabatt automatiskt i kassan, det behövs ingen manuell inmatning. Om rabatten trots detta inte dras av vid beställning, kontakta vår kundservice på support@vagivital.se så ordnar vi det åt dig.
Returer & support
Vilken returpolicy gäller hos VagiVital?
Hos VagiVital har du alltid 14 dagars ångerrätt efter att du har tagit emot din beställning. Kontakta vår kundservice innan du gör en retur för att få instruktioner. Produkten måste vara oanvänd och i originalförpackning. Returfrakten betalas av kunden, om det inte gäller en reklamation.
Hur får jag hjälp om jag har frågor eller problem?
Vi finns tillgängliga via mejl på support@vagivital.se och hjälper dig snabbt med allt från frågor om prenumerationer till teknik- och betalningsfrågor.